Kako kupovati u Aronija Vitarona web trgovini
Za kupnju u Aronija Vitarona web trgovini ne morate se registrirati. Kupovati možete kao gost, ali registracija vam olakšava sljedeću kupnju naših proizvoda, jer ne morate iznova unositi vaše podatke, već se samo prijaviti na web stranice klikom na link “Prijava kupca” koji se nalazi na dnu stranice.
Kupnja u web trgovini vrlo je jednostavna - odaberite željeni proizvod i stavite ga u košaricu, te završite kupnju unosom vaših osobnih podataka kojima potvrđujete vašu narudžbu.
U svakom trenutku možete provjeriti koje ste proizvode stavili u košaricu - jednostavno kliknite na link “Vaša košarica” koji se nalazi na dnu stranice i otvorit će se pregled i cijene svih proizvoda koje ste odabrali, te trošak dostave. Pregledom Vaše košarice proizvode možete dodavati/ uklanjati s popisa ili nastaviti kupnju.
Načini plaćanja
Naručene proizvode plaćate pouzećem, odnosno tek po primitku paketa. Vaša narudžba stiže Hrvatskom poštom na vaša vrata. Cjelokupnu naknadu za vašu narudžbu (cijena proizvoda + trošak dostave) plaćate donositelju pošiljke (poštaru) ili Hrvatskoj pošti ukoliko vašu narudžbu niste mogli primiti kući već ju preuzimate u pošti nakon primljene obavijesti.
Potvrda narudžbe
Završetkom kupnje tj. potvrdom narudžbe u web trgovini potvrđujete da ste naručili Vitarona proizvode od aronije.
Obavijest o potvrdi narudžbe primit ćete na e-mail adresu koju ste upisali pri naručivanju.
Troškovi dostave
Naručene proizvode dostavljamo na adresu koju navedete tijekom naručivanja, paketnom dostavom Hrvatske pošte, uz naplatu troškova isporuke sukladno cjeniku dostavljača.
Poštarina se naplaćuju prema cjeniku Hrvatske pošte, ovisno o težini proizvoda tj. cjelokupne narudžbe.
Besplatna dostava: Sve narudžbe proizvoda na području Grada Zagreba čija ukupna vrijednost prelazi 100 kn dostavljamo besplatno, našim vozilom!
Reklamacije i povrat proizvoda
Svi Vitarona proizvodi detaljno su pregledani prije predaje Hrvatskoj pošti.
Proizvode možete vratiti samo u sljedećim slučajevima:
- kad su vam dostavljeni proizvodi koji nisu naručeni
- kad je pošiljka stigla u oštećenom stanju koje je uzrokovalo oštećenje ambalaže te samog sadržaja proizvoda.
Ukoliko prilikom preuzimanja narudžbe primjetite oštećenja koja su nastala u transportu, niste dužni preuzeti narudžbu i ne trebate potpisati njen primitak, vratite ju Hrvatskoj pošti ili njenom dostavljaču (poštaru), te odmah o problemu obavijestiti proizvođača Vitarona proizvoda.
Ukoliko nakon otvaranja neoštećenog pakiranja narudžbe ustanovite da su vam poslani pogrešni proizvodi, dužni ste u roku od najviše 48 sati vratiti web trgovini pogrešno dostavljene proizvode i odmah nas obavijestiti o problemu. Obvezujemo se da ćemo vam poslati ispravne proizvode o svom trošku poštarine, u najviše 3 radna dana.
Ukoliko ste vi sami napravili grešku i naručili pogrešne proizvode, pogrešno naručenu robu ne zamjenjujemo.
Naša web trgovina prikazuje fotografije proizvoda. Našu ambalažu stalno usavršavamo, te fotografije proizvoda mogu kratkotrajno biti drugačije od novog izgleda proizvoda, sve dok ne objavimo nove fotografije. Ne možete reklamirati drugačiji izgled proizvoda - takve reklamacije ne uvažavamo.